2012. január 21., szombat

Vihar előtt

Ez a kép a legújabb kedvencem. Nem szoktam emlékezni az időjárásra még hónapokra visszamenőleg sem (esős tavaszunk volt, későn jött az ősz ésatöbbi) de arra emlékszem, hogy amikor ez a kép készült, tavaly nyáron, az egy nagyon viharos évszak volt. Rövid esők, nagy szelek... nem volt hideg a nyár, de ezek az erős, hiretelen jövő viharok határozták meg az időjárást.


A kép a Millenáris Parkban készült, valamikor este tíz körül. 2010 augusztus 7-én. A buszra vártam, és nagyon unatkoztam, volt időm beállítgatni a gépet, lerakni a víz fölötti színpadra, és megvárni, míg a legszebbnek ítélt eredmény megszületik. Elégedett vagyok, és nagyon élveztem. A Millenáris Park-ot nagyon szeretem, és remélem ez után a kép után mások is gyakrabban ellátogatnak errefele. Nem csak este, nem csak nyáron szép.

2 megjegyzés:

  1. Ha majd itt is lesz olyan fotópályázat, mint 2010-ben a müpában, akkor ezt a képet mindenképp be kell nevezni!!! Egyébként én most ezzel teljesen új arcát ismertem meg a Millenárisnak, mivel eddig csak tűző napsütésben jártam ott.

    VálaszTörlés
  2. Én is csak tűző napsütésben jártam arra, egyszer talán kezdett sötétedni, de így még nem láttam. Ez tényleg fotópályázatra való (hehe, nem naptárba, bár oda is belefér ;) )

    VálaszTörlés