2012. január 17., kedd

A nyugalom szigetén

Kedvenc képeim válogatását a legkorábbi fotókkal kezdtem. Egyik legkedvesebb fényképemet 2007-ben készítettem még az előző fényképezőgépemmel. Szegényke nem sokat tudott, azt hiszem, ezzel a képpel kihoztam belőle a maximumot :)



Ez egy abszolút kedvenc, egyrészt mert a helyszín a világ egyik legjobb helye, a Tisza-tó egyik szigete és belső tava. Egyébként itt található a 2011-ben az év ökoturisztikai létesítményének választott Tiszavirág Ártéri Sétaút. 
Másrészt pedig azért szeretem nagyon ezt a képet, mert ha ránézek, a béke és nyugalom érzése száll meg, madárcsicsergést "hallok" és Tisza-illatot "érzek".

2 megjegyzés:

  1. Én szeretem az évszakokat mind kiélvezni, így általában télen nem vágyom nyárra, de ebbe a képbe most szívesen elutaznék egy-két napra. Szeretem ezeket a fényeket nagyon, mikor alacsonyan van a nap és sárgás, meleg fénye lesz mindennek.

    VálaszTörlés
  2. Igen, a fények! nagyon festői a kép, Jucó! :) jó kis gép volt az, vagy Te vagy kimondottan ügyes. Blograjongók valószínű az utóbbira voksolnak ;)

    VálaszTörlés